The Fantasy Hammer on CMON

28 February 2013

Exhibit: Enchanting beauty.. (360 SPIN)
Czarująca piękność..

28 February 2013
Guild of Harmony Phoenicia Guild of Harmony Phoenicia
Finally, it's time to present a painted Guild of Harmony Phoenicia, the fifth miniature I entered Bananalicious contest Fantasy category with. I'm still preparing her complete painting tutorial, but you can find individual parts here. (Edit: You can find a full 9 parts tutorial here).

Nareszcie czas pokazać Wam pomalowaną figurkę Guild of Harmony Phoenicia, piąta i zarazem ostatnią figurkę, którą wystawiłem do konkursu Bananalicious w kategorii Fantasy. Wciąż przygotowuję pełny poradnik jej malowania, ale poszczególne części możecie zobaczyć tutaj. (Edycja: możecie znaleźć cały 9-częściowy poradnik tutaj).

I do believe that Phoenicia is my best miniature in a display for Fantasy category and all my hope for getting a medal depends on her. =)

W mojej ocenie, Phoenicia jest moją najlepszą figurką wystawioną w kategorii Fantasy i w niej cała moja nadzieja na medal. =)

Click below for another 360° spin photo.

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne.


Guild of Harmony Phoenicia 
In the following days, I will show you the rest of the miniatures I've entered Bananalicious contest with. Cheers!

W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!

If you like my blog, please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!

No comments:

Post a Comment