The Fantasy Hammer on CMON

18 February 2013

Exhibit: A hail of deadly arrows.. (360 SPIN)
Grad śmiercionośnych strzał..

18 February 2013
Wood Elves Glade Guard 1
Today I present you the first part of my Display entry for Bananalicious contest on Massive Voodoo. I learned about it only two weeks earlier and since I had only so little time to sign in with finished miniatures (the contest ended during the 15th of February), I didn't know whether I should participate in it at all. In the end, I've managed to enter Fantasy and Diorama categories. For Fantasy, I've chosen 5 miniatures and the first one I'm presenting you today.

Dzisiaj chciałbym Wam zaprezentować pierwszy element ekspozycji (Display) na konkurs Bananalicious na Massive Voodoo. Dowiedziałem się o nim jakieś dwa tygodnie temu, a ponieważ miałem tak niewiele czasu na rejestrację z ukończonymi figurkami (konkurs trwał do 15 lutego), do końca nie wiedziałem, czy w ogóle wezmę w nim udział. Udało mi się jednak zapisac do kategorii Fantasy i Diorama. Do Fantasy wybrałem 5 figurek, z których pierwszą prezentuję Wam dzisiaj. 

This Wood Elves (edit: Wanderers) Glade Guard was given just some additional highlights, a few fixes and a realistic bow. I didn't have time for anything spectacular, but I'm quite shocked how a simple bowstring and an arrow conversion can improve the overall look of Glade Guard.

Ten Strażnik Polany do Leśnych Elfów (edycja: Wanderers) dostał trochę więcej rozjaśnień, kilka poprawek i realistyczny łuk. Nie miałem czasu na nic wyjątkowego, ale i tak jestem zszokowany, jak bardzo poprawia się ogólny wygląd Strażników Polany po dodaniu prostej cięciwy i strzały. 

Click below for my first 360° spin photo. I hope you like it! =)

Kliknij poniżej, by obejrzeć moje pierwsze 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! =)

 
In the following days, I will show you the rest of the miniatures I've entered Bananalicious contest with. Cheers!

W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!
 
If you like my blog, please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!

No comments:

Post a Comment