The Fantasy Hammer on CMON

22 February 2013

Exhibit: The Wild Hunt begins.. (360 SPIN)
Czas na Dzikie Łowy..

22 February 2013
Wood Elves Wild Rider conversion
Today is another Wild Hunt day and I present you a mostly repainted Wood Elves (edit: Wanderers) Wild Rider (click here if you want to see how he looked as a test model).

Czas na kolejny dzień Dzikiego Gonu, dlatego przedstawiam Wam w większości przemalowanego Dzikiego Jeźdźca do Leśnych Elfów (edycja: Wanderers). (Kliknij tutaj, by zobaczyć, jak wyglądał, jako model testowy). 

I really wanted him for Bananalicious contest, so I had to improve most of his highlights (some parts were totally repainted). I have also added a rune on his cloak and on hist chest (it was to flat in my opinion). I should have painted some better runes, but I was to concerned about their meaning and picked Tha'Lui (or Talu) rune, meaning "hatred, vengeance".

Bardzo chciałem wystawić go do konkursu Bananalicious, stąd musiałem ulepszyć jego rozjaśnienia (niektóre elementy całkowicie przemalowałem). Dodałem również runy na jego płaszczu i klatce piersiowej (wyglądała na zbyt "płaską"). Powinienem był namalować lepsze runy, ale za bardzo zastanawiałem się nad ich znaczeniem, przez co wybrałem run Tha'Lui (lub Talu), znaczący "nienawiść, zemsta". 

Click below for another 360° spin photo - I'm really getting better at this. =)
 
Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne - robię się w tym coraz lepszy. =)

Wood Elves Wild Rider conversion 

In the following days, I will show you the rest of the miniatures I've entered Bananalicious contest with. Cheers!

W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!
 
If you like my blog, please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!

No comments:

Post a Comment