The Fantasy Hammer on CMON

17 March 2013

Project: Daemonic device of Tzeentch.. WiP 6
Projekt: Demoniczne urządzenie Tzeentcha..

17 March 2013
Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch WiP 6 Flamer The Exalted Flamer for Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch is almost finished. I've tried to paint him blue but a little different than the Screamers. I've also washed the purple/pink parts with a mix of washes (mostly Carrobourg Crimson). Do you think he needs any extra touches?

Udało mi się niemal skończyć Egzaltowanego Miotacza Płomieni do Demonów Chaosu Płonącego Rydwanu Tzeentcha. Starałem się pomalować go na niebiesko, ale odrobinę inaczej niż Krzykacze. Na fioletowe/różowe części nałożyłem również mix wash'y (głównie Carrobourg Crimson). Myślicie, że potrzeba mu jeszcze jakichś poprawek?
 
If you like my blog, please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!

No comments:

Post a Comment