The Fantasy Hammer on CMON

23 March 2015

Samurai in the Cherry Blossom Land #1
Samuraj w Kraju Kwitnącej Wiśni

23 March 2015

Samurai WiP1
Samurai WiP1As promised, here is a model I've been working on lately - Samurai in the Cherry Blossom Land. He is barely a mediocre sculpture, but somehow it got my attention. So far I've managed to paint his face and all the blue colors (his robe and sleeves were too flat for me, so I've painted them to look textured). I will show you some earlier WiP pictures later.
Jak obiecałem, obok figurka, nad którą ostatnio pracowałem - Samuraj w Kraju Kwitnącej Wiśni. Jego rzeźba jest ledwie przeciętna, ale jakoś przykuła moją uwagę. Dotychczas udało mi się pomalować twarz i wszystkie niebieskie kolory (tunika i rękawy były dla mnie za płaskie, więc pomalowałem je tak, by wyglądały na posiadające teksturę). Niedługo pokażę wam kilka wcześniejszych zdjęć WiP.

No comments:

Post a Comment