The Fantasy Hammer on CMON

22 July 2016

Project: Tyranids Broodlord #3

22 July 2016
Project Tyranids Broodlord WiP 3
I've finished painting Tyranids Broodlord from Space Hulk in Behemoth color scheme, but it doesn't mean that I'm done with him - it's time for some special effects =) It took me ages to make this dots pattern and other improvements so I really wish You like the results - let me know what You think of this alien =)

Zakończyłem malowanie Tyranids Broodlord ze Space Hulk'a w kolorach Behemoth, ale nie oznacza to, że z nim już na dobre skończyłem - czas na kilka efektów specjalnych =) Zrobienie tego kropkowego wzoru oraz innych ulepszeń zajęło mi wieczność,  więc naprawdę liczę, że Wam się spodoba - dajcie znać,  co sadzicie o tym obcym =)
Project Tyranids Broodlord WiP 3 Project Tyranids Broodlord WiP 3

12 comments:

  1. Całość super, ale ten niebieski grzbieniopancerz w kropki na plecach rewelka :)

    ReplyDelete
  2. Szczerze? Bardzo mi się podoba na tych dwóch zdjęciach z szarym tłem. Dobra kolorystyka sprzyja temu tyranidzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak już będzie całkiem zrobiony (na pewno w tym tygodniu) to wrzucę jego zdjęcia zarówno na ciemnym, jak i na jasnym tle =)

      Delete
  3. Kawał drania, w dodatku świetnie oldskulowy dzięki schematowi Behemoth.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na początku nie traktowałem tego schematu, jako oldskulowego, ale czym dłużej na niego patrzę, tym bardziej przyznaję Ci rację =)

      Delete
  4. Kawał podłego bydlaka. Malowanie eleganckie, kolorystyka soczysta :)

    ReplyDelete
  5. Fajny, choć zdjęcia imo trochę ciemne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz rację, ale to tylko szybkie WiPy były - w tym tygodniu wrzucę zdecydowanie lepsze zdjęcia skończonego Broodlorda =)

      Delete
  6. Fajne, mocne kolory. Bardzo udany model.

    ReplyDelete