The Fantasy Hammer on CMON

11 February 2017

Review & Unboxing: MiniArt European Cart

11 February 2017

European Cart MiniArt unboxing
Wood Elves cart conversion with deers Warheim

I bought and converted this European Cart from MiniArt for Warheim Fantasy Skirmish "Escape from the Middle Mountains" tournament, where I used it as a coach for my Wood Elves from Athel Loren. Below is my cart review and unboxing =)


European Cart od MiniArt kupiłem i skonwertowałem, by móc wziąć udział w turnieju Warheim Fantasy Skirmish "Ucieczka z Gór Środkowych", gdzie używałem go jako powozu dla moich Leśnych Elfów z Athel Loren. Zapraszam do recenzji i unboxingu poniżej =)


The cart was made in 1:35 scale, but in my opinion it's also good for 28 mm scale.
There is a photo of the painted cart at the front of the box and a detailed assembly instruction at the back.


Wóz jest zrobiony w skali 1:35, ale moim zdaniem nie ma żadnych przeszkód, by wykorzystywać go również w skali 28 mm.
Z przodu pudełka znajduje się zdjęcie pomalowanego wozu, zaś z tyłu  dokładna instrukcja jego montażu.

European Cart MiniArt unboxing

Inside you will find two same sprues wrapped in foil.
I didn't find any damages or losses.


W pudełku znajdują się dwie identyczne wypraski z częściami do złożenia wozu, zapakowane w folie. 
Nie zauważyłem żadnych zniszczeń i ubytków.

European Cart MiniArt unboxing

The cart's parts are of a high quality, but are also fragile. I was very careful with the cart assembly, but I still managed to break some parts..


Części są bardzo wysokiej jakości, ale są również wyjątkowo delikatne. Mimo zachowania daleko idącej ostrożności niestety zdarzyły mi się pęknięcia przy montażu..


European Cart MiniArt unboxing
 European Cart MiniArt unboxing

The details are very clear and pronounced. They are also effectively imitating wood and metal parts.

Detale są wyraźne i całkiem widoczne. Bardzo dobrze imitują drewno i metalowe części.
 
European Cart MiniArt unboxing
 European Cart MiniArt unboxing

I had to shorten the cart's length to be able to use it in the tournament (100x50 mm base). I also had to adapt it for two deer harness =)
I was painting it late at night so those are the only WiP photos I took:

Na potrzeby turnieju (podstawka 100x50 mm) musiałem wóz drastycznie skrócić i przystosować do zaprzęgu złożonego z jeleni =) 
Malowałem go późną nocą, więc tylko tyle zdjęć WiP udało mi się zrobić:

Wood Elves cart conversion WiP

I'm very happy with this purchase and converting the cart gave me real fun =)
I will post more photos of the Wood Elves coach soon.
My rating 5/6 =)

Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu, a konwertowanie wozu sprawiło mi mnóstwo frajdy =) 
Niedługo wrzucę więcej zdjęć powozu Leśnych Elfów, a kończąc dzisiejszego posta:
Moja ocena 5/6=)

If you have something to say about my post, have any idea to expand it, want to share your examples or you just like my blog - please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!
Morpheus "The Fantasy Hammer"
Jeśli masz jakieś uwagi do mojego posta, pomysły na jego rozwinięcie, chcesz się podzielić swoimi przykładami, albo po prostu spodobał Ci się mój blog - proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Morpheus "The Fantasy Hammer"

12 comments:

  1. Dzięki za unboxing, nie spodziewałbym się że model w tej skali tak dobrze może wygladać z 28mm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z początku też nie, ale szykowałem się na spore konwersje w trakcie składania go. Na szczęście musiałem go w zasadzie jedynie skrócić =)

      Delete
  2. Bardzo fajny. Ciekaw jestem wersji WE w zbliżeniu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już niedługo. Niestety wciąż WiP, bo nie mam czasu go skończyć =(

      Delete
  3. Fajnie go przerobiłes. Nie wiem czy to literówka, ale 28mm to 1/56 a nie 1/28 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki. Faktycznie z rozpędu napisałem 1:28. Już poprawione =)

      Delete
  4. Całkiem zgrabny wózek jako baza do fajnych konwersji;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Części mogą się przydać do naprawdę różnych rzeczy =)

      Delete
  5. Dobry pomysł i świetne malowanie. Dowód na to, że czasem w świecie 28 mm ma szanse zaistnieć coś w znacznie większej skali :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki =) To prawda - trochę kombinowania, a pewnie się uda =)

      Delete
  6. No, świetny ten wózek. Sposób pomalowania drewna bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  7. Dopiero teraz miałem okazję dostrzec, jak fajną roślinność miałeś pod wozem :)

    ReplyDelete