The Fantasy Hammer on CMON

27 June 2016

Project: Tyranids Broodlord #1

27 June 2016
Project Tyranids Broodlord WiP1Somehow I just couldn't stop myself and I had to start another project - Tyranids Broodlord from Space Hulk =) It's quite a big miniature, but I want to finish it fast. I've picked Behemoth color scheme for it's great alien appearance. Which Hive Fleet do you prefer: Behemoth, Leviathan, Kraken or maybe one of those minor fleets?

Miałem nie zaczynać nowych projektów, ale jakoś znowu nie mogłem się powstrzymać =) Tyranids Broodlord ze Space Hulk'a to dość duża figurka, ale mam nadzieję szybko go skończyć. Maluję go w kolorach Behemoth, bo świetnie oddają one obcy klimat Tyranidów. Którą flotę-rój wolicie: Behemoth, Leviathan, Kraken, a może którąś z pomniejszych flót?

Project Tyranids Broodlord WiP1

6 comments:

  1. Czekam na efekt końcowy, zapowiada się ciekawie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam teraz trochę czasu, więc malowanie idzie całkiem sprawnie =)

      Delete
  2. Zgadzam się z przedmówcą.Czekam na efekt końcowy ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powinienem się do końca tygodnia wyrobić =)

      Delete
  3. Zaczyna się bardzo oldskulowo. No i jestem pełen podziwu jak ładnie kładziesz bazowe kolory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki! Kolorystyka faktycznie bliższa 2 i 3 edycji Tyranidów, ale będą też zdecydowanie nowsze akcenty =)

      Delete