The Fantasy Hammer on CMON

27 July 2016

Exhibit: War-torn landscape..
Wojenny krajobraz..

27 July 2016
Realistic Warhammer 40k urban base

I finally had a little bit of free time and managed to finish this realistic Warhammer 40k urban base =) I hope you like the bubbling toxic waste effect? More photos below.

Wreszcie miałem trochę wolnego czasu i udało mi się skończyć tę realistyczną podstawkę miejską do Warhammera 40k =) Mam nadzieję, że podoba Wam się efekt bulgoczących odpadów toksycznych? Więcej zdjęć poniżej.

bubbling toxic waste effect
 
Realistic Warhammer 40k urban base
Realistic Warhammer 40k urban base
Realistic Warhammer 40k urban base
Realistic Warhammer 40k urban base
Realistic Warhammer 40k urban base
Realistic Warhammer 40k urban base
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. O ja cie! te odpady wyglądają mega fajnie!

    ReplyDelete
  2. Całość prezentuje się świetnie, ale te odpady się wybijają :)

    ReplyDelete
  3. Efekt wrzenia tej chemicznej brei spowodował, że zwichnąłem szczękę. Wygląda niesamowicie. Koniecznie podziel się z nami techniką wykonania takiego cuda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Postaram się niedługo wrzucić na bloga krótki poradnik =)

      Delete
    2. Tutorial już jest: http://thefantasyhammer.blogspot.com/2016/08/tutorial-war-torn-landscape.html

      Delete
  4. Podstawka śliczna. No i to bulgoczące, zielone źródło zdrowia wygląda piknie. Brawa.

    ReplyDelete
  5. Mi się najbardziej podoba ta rura ściekowa, super klimat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Niedługo wrzucę krótki step by step =)

      Delete
  6. Podstawka wyszła genialnie.Mistrzostwo ;-)

    ReplyDelete
  7. Beautiful Base! I thought this was a full terrain piece it was so lovely detailed!

    ReplyDelete
  8. Ładne, szczególnie zielony płyn.

    ReplyDelete