The Fantasy Hammer on CMON

03 January 2017

TFH 2016 painting recap and New Year Bingo!
Podsumowanie 2016 roku na TFH oraz Noworoczne Bingo!

03 January 2017

The Fantasy Hammer 2016 painting recap


Happy New Year everyone!
2016 is behind us and despite it being a rather successful year with a lot of pleasant surprises, I feel a little unsatisfied. Therefore I'm more than ready for new challenges in 2017 =)
Before I start to recap the 2016 I would like to thank all of you for so many visits on TFH! It's only because of your active support, also in comments and in social media, that I was able to find time to publish post on TFH. Thank you again!


 

I want to start this year by inviting you to play a quick and funny game =) There is a Miniature Painting Bingo below, that were originaly published on SpikeyBits site. I got bingo and you? =)

Wszystkiego najlepszego w Nowym 2017 Roku!
2016 r. jest już za nami i mimo że sprawił mi on mnóstwo przyjemnych niespodzianek i należał do tych udanych, czuję jednak pewien niedosyt i jestem więcej niż gotów na nowe wyzwania w 2017 r. =)
Zanim przejdę jednak do podsumowania roku, chciałbym Wam wszystkim podziękować, za tak liczne odwiedziny na TFH! To wyłącznie dzięki aktywnemu wsparciu, także w komentarzach oraz w mediach społecznościowych, byłem w stanie wygospodarować czas na publikację postów na TFH. Jeszcze raz dziękuję!


Rozpoczynając nowy rok chciałbym zaprosić Was do krótkiej zabawy =) Poniżej znajdziecie grę w Bingo - Malowanie Figurek, którą przetłumaczyłem z oryginału dostępnego na stronie SpikeyBits. Mi się udało, a Wam? =)
Miniature painting bingo

Bingo - malowanie figurek

Some of my posts were popular enough that they were published on Faeit 212 (Broodlord, Gaunt Summoner, Valhallan Blizzard, Armies on Parade 2016, Hussar 2016), in "Good Reads 2016" and in monthly "Good Reads" on Broken Paintbrush (Night Goblins, Snow Effects, Urban Base, Cherry Blossom Land, Broodlord, Age of Santa, Hussar 2016, Blood & Acid, Blood & Acid, BroodlordSnow Effects and different tutorials) and in many "Chosen from the week" on Danse Macabre blog.



In 2016 i published 86 posts on TFH (more than in all of the previous years combined) and the blog has reached 100,000 pageviews =)
In the middle of the year I started to promote the blog on social media. Unfortunately most viewers don't add blogs to their reading list this days because it's easier to follow them on social media .
Today the blog has:
- 54 likes on Facebook,
- 153 followers on Instagram,
- 32 followers on Twitter,
- 23 subscribers on YouTube channel,
- 55 followers on Google+,
- 34 followers on the blog.
 


I don't want to make this post a very long one, so I will just show you some of my mostly visited posts in 2016


Niektóre z moich postów w minionym roku były na tyle popularne, że zostały opublikowane na Faeit 212 (Broodlord, Gaunt Summoner, Valhallan Blizzard, Armies on Parade 2016, Hussar 2016), w podsumowaniach najlepszych postów 2016 r. a także w "Good Reads" na Broken Paintbrush (Night Goblins, Snow Effects, Urban Base, Cherry Blossom Land, Broodlord, Age of Santa, Hussar 2016, Krew i Kwas, Krew i Kwas, BroodlordSnow Effects oraz różne tutoriale) oraz w wielu "Zebranych z tygodnia" na blogu Danse Macabre

W 2016 r. opublikowałem na TFH 86 postów, tj. więcej niż we wszystkich poprzednich latach łącznie, a blog osiągnął 100,000 wyświetleń =) 
Co do technikaliów to dodam jeszcze, że mniej więcej w połowie 2016 r. zacząłem  aktywnie promować TFH w niektórych mediach społecznościowych. Niestety mało kto obecnie dodaje blogi do blogrolla, bo łatwiej jest je śledzić właśnie w mediach społecznościowych. Na dzień dzisiejszy blog ma:
- 54 polubienia na Facebooku,
- 153 obserwujących na Instagramie,
- 32 obserwujących na Twitterze,
- 23 subskrybentów na kanale YouTube,
- 55 obserwujących bloga na Google+,
- 34 śledzących bloga.

Nie rozwlekając tego wpisu, chciałbym zaprezentować Wam jedynie te posty z 2016 r., które spotkały się z największym zainteresowaniem.

snow effect - Citadel texture Valhallan Blizzards
Different snow effects

Snow! More snow! Last year i published 2 winter reviews / tutorials:
- snow effect using Citadel texture Valhallan Blizzard,
- different snow effects using available stuff
Śniegu! Jeszcze więcej śniegu! W minionym roku opublikowałem 2 recenzje / poradniki zimowe:
- efekt śniegu przy użyciu Citadel texture Valhallan Blizzard,
- porównanie różnych efektów śniegu możliwych do uzyskania przy wykorzystaniu dostępnych mi specyfików.

Age of Santa - Stormcast Eternal Liberator conversion

In 2016 the "Age of Santa" has begun - my Stormcast Eternals Liberator conversion =)


W 2016 r. rozpoczęła się również "Age of Santa", czyli konwersja Stormcast Eternals Liberator =)
Gaunt Summoner of Tzeentch
Tzeentch familiars - Slop
Tzeentch familiars - Blot
Tzeentch familiars - Tweak


Last year I painted Gaunt Summoner of Tzeentch and 3 of his Familiars: Blot, Slop and Tweak. You will have to wait for the last one =)

W ubiegłym roku pomalowałem Gaunt Summonera Tzeentcha oraz 3 jego Familiarów: Blota, Slopa i Tweaka. Na ostatniego musicie jeszcze chwilę poczekać =)

Tyranids Broodlord - Blood & Acid tutorial


I also painted Tyranids Broodlord from hive fleet Behemoth - he won the best painted Broodlord in Games Workshop: Warsaw =) I published a tutorial for making realistic acid / toxic effect and blood / blood strings effect on his example.

Pomalowałem także Tyranids Broodlord w kolorach floty Behemoth i wygrałem nim konkurs w Games Workshop: Warsaw na najlepiej pomalowanego Broodlorda =) Opublikowałem na jego przykładzie poradnik tworzenia realistycznych efektów kwasu / toksyn i krwi .

Samurai in the Cherry Blossom Land

I also finished a Cherry Blossom Land diorama with the Happiest Plasticine Samurai =)


Ukończyłem również dioramę Kraju Kwitnącej Wiśni z Najszczęśliwszym Plastelinowym Samurajem =)


Night Goblins Shaman and Warboss

While painting Shaman and Warboss for my Wife's Night Goblins I published a making bases tutorial.


Malując Szamana i Duża Szef Nocnych Goblinów mojej Żony zamieściłem także poradnik robienia podstawek.


Realistic urban base tutorial

In 2016 I made a Warhammer 40k base for some Space Marine and published a tutorial for making this realistic urban base.


W 2016 r. przygotowałem podstawkę do Warhammera 40k dla pewnego Kosmicznego Marina oraz poradnik tworzenia tej realistycznej podstawki miejskiej.

Figurkowy Karnawał Blogowy
Świąteczna Wymiana Figurkowa 2016


During the year I took 10 times part in Carnival of Blog's Minis - Chrismas Miniatures Exchange 2016 included. I also finished the 30-day Miniatures Challenge. I encourage you to actively support and participate in those great initiatives!



W ciągu roku 10-krotnie brałem udział w Figurkowym Karnawale Blogowym, w tym w Świątecznej Wymianie Figurkowej 2016. Ukończyłem również 30-dniowe Wyzwanie Figurkowe. Serdecznie zachęcam Was do wspierania tych inicjatyw oraz do brania w nich czynnego udziału!

Article - Planning your hobby

I also translated the article "Planning Your Hobby Project" by Joe B from Broken Paintbrush site.

Przetłumaczyłem także artykuł "Zaplanuj swoje hobby" (za zgodą Joe B - "Planning Your Hobby Project"), opublikowany na stronie Broken Paintbrush.

What are my plans for 2017? I don't want to throw words to the wind and to disclose too much, but I would definitely want to:
- finish all of my unfinished projects (there are many of them),
- finish my Wood Elves from Athel Loren squad for Warheim Fantasy Skirmish.

Co planuję w 2017 roku? Nie chcę rzucać słów na wiatr, ani za wiele zdradzać, ale na pewno:
- dokończyć wszystkie rozpoczęte projekty (trochę się tego zebrało),
- ukończyć drużynę Leśnych Elfów z Athel Loren do Warheim Fantasy Skirmish.
Thank You for so many blog visits and for every comment and opinion! They are really motivating me to spend even more of my time on TFH. I encourage You to like The Fantasy Hammer on Facebook, follow TFH on Instagram and Youtube, recommend it on Google+ and to visit my CoolMiniOrNot.com gallery.



Dziękuję za tak liczne odwiedziny bloga oraz za wszystkie Wasze komentarze i opinie! Naprawdę motywujecie mnie do poświęcania TFH jeszcze większej ilości jakże cennego czasu, a tego nigdy za wiele =) Zachęcam do polubienia The Fantasy Hammer na Facebooku, śledzenia bloga na Instagramie i Youtube oraz zarekomendowanie bloga na Google+, a także do odwiedzenia mojej galerii na CoolMiniOrNot.com.

19 comments:

  1. To był bardzo udany rok :) Życzę równie udanego, jak nie lepszego 2017 :)!

    ReplyDelete
  2. Brawa za tak dużo osiągnięć, oby w nowym roku było ich jeszcze więcej!
    Byłem zdziwiony, że tak dużo punktów z malarskiego bingo odhaczyłem jednak same bingo mi umknęło, może w tym roku się uda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Nie o to chodzi, by złapać króliczka, ale by gonić go =P

      Delete
  3. Dobry rok, oby tak dalej. W bingo mam aż 17 trafień, w tym roku chcę zrobić całe, szczególnie punkt o malowaniu z innymi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! Punkt wbrew pozorom nie aż taki trudny do zrealizowania - wystarczy pójść na jakieś warsztaty malarskie przy okazji jakiegoś wydarzenia np. Hussara. Ja w tym roku niestety nie miałem dość czasu..

      Delete
  4. Baaaardzo zacny malarsko i ogólnie hobbystycznie rok :) Życze kolejnych przełamanych barier!

    ReplyDelete
  5. Ta matryca-bingo bardzo mnie zainspirowała. Tak jak generalnie mam dystans do podsumowań, to to jedno było akurat bardzo przyjemne.

    ReplyDelete
  6. Super blog to się odwiedza prawda?;-) Dokończenia projektów życzę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. =D Przez turniej Warheima doszedł mi wóz do dokończenia, ale naprawdę się postaram =)

      Delete
  7. Congrats on all those posts and getting so many amazing models done last year. I've really enjoyed following your site and look forward to seeing more of it next year.

    ReplyDelete
  8. No no, powinszowac :-D świetny rok. Niech następny będzie jeszcze lepszy!

    ReplyDelete
  9. Gratuluję, bardzo lubię twój blog. Powodzenia w 2017.

    ReplyDelete
  10. Gratuluję, bardzo lubię twój blog. Powodzenia w 2017.

    ReplyDelete