The Fantasy Hammer on CMON

07 August 2018

Exhibit: Wood Elves Waywatcher Lord /
AoS Wanderers Waywatcher /
Warheim FS: Strażnik Ścieżek

07 August 2018



Today I want to show you a finished hero for my Athel Loren Wood Elves squad - the Waywatcher. It used to be a Waywatcher Lord miniature before the destruction of the Old World and now it is just a Waywatcher miniature in Age of Sigmar Wanderers and Sylvaneth army.
The miniature is made of metal and unfortunately, it was quite hard to work with it. I guess I managed to hide all imperfections, but I feel a little unsatisfied (at least as far as my Wood Elves Highborn is concerned).
Surprisingly, painting the Waywatcher was different than usual so regular TFH visitors will surely notice a little different color scheme.
I hope you like him =)
More photos of the Waywatcher below.




Dzisiaj zapraszam Was do obejrzenia skończonego bohatera - Strażnika Ścieżek Leśnych ElfówAthel Loren do mojej drużyny Warheim Fantasy Skirmish. Przed destrukcją Starego Świata był to model Lorda Strażnika Ścieżek i również w Age of Sigmar figurka jest po prostu Strażnikiem Ścieżek do armii Wędrowców i Sylvaneth
Figurka jest metalowa i niestety dość zdecydowanie opierała się obrabianiu. Myślę, że udało mi się odpowiednio zakryć wszystkie mankamenty rzeźby, ale w moim odczuciu i tak daleko jej do do np. mojego Szlachcica Leśnych Elfów. 
Strażnika Ścieżek malowało mi się jakoś inaczej, więc stali bywalcy TFH pewnie zauważą delikatnie odmienną kolorystykę w stosunku do reszty moich jesiennych Asrai.
Mam nadzieję, że Wam się podoba =)
Poniżej więcej zdjęć Strażnika Ścieżek.

 
 
 
 
 
 
 
 


If you have something to say about my post, have any idea to expand it, want to share your examples or you just like my blog - please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!
Morpheus "The Fantasy Hammer"
Jeśli masz jakieś uwagi do mojego posta, pomysły na jego rozwinięcie, chcesz się podzielić swoimi przykładami, albo po prostu spodobał Ci się mój blog - proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Morpheus "The Fantasy Hammer"

8 comments:

  1. Świetny model. Zawsze był jednym z moich ulubieńców z nowych wydań leśnych elfów. Mnie przeróbka osobiście się podoba. Kolorystyka fajna, bo pomimo ze nie mój typ, jest odważna a lubię gości niebojących się używać bogatej palety kolorów. Wiec maluj więcej, pokazuj więcej... i przerabiaj więcej. Swietna robota

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło i naprawdę cieszy mnie Twój komentarz! Niedługo pomaluję kolejny model do Leśnych Elfów =)

      Delete
  2. Bardzo fajny model i jak zawsze specyficzne malowanie. Figurka pełna koloru oraz kontrastu. Poza figurki dynamiczna. Podstawka elegancka. Czyli jak zwykle świetna robota kolego :)

    ReplyDelete
  3. Całkiem fajnie wyszedł. ;)

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubię te Twoje żywe kolory na modelach :) Świetna robota!

    ReplyDelete
  5. Niesztampowy dobór kolorów tylko dodaje uroku tej figurce!

    ReplyDelete