The Fantasy Hammer on CMON

22 September 2017

Review & Unboxing: Wood Elves Drycha / Sylvaneth Branchwraith
Warheim: Drycha

22 September 2017

Wood Elves Sylvaneth Branchwraith Drycha

There were some plastic and metal miniatures on the blog lately, so it's high time for some finecast =) While preparing for Warheim Fantasy Skirmish tournament in October I added another miniature for my Athel Loren Wood Elves squad. She used to be the Dryad Drycha miniature before the destruction of the Old World, but since there is a new Drycha miniature now it is just a Branchwraith miniature in Age of Sigmar Sylvaneth army.
The miniature is made of finecast, so I thought there will be some troubles with it, but I was very kindly surprised =) There is a base and 2 elements in the box that doesn't require too much work. All elements fit together perfectly and are of a very good quality. I didn't find any damages. The miniature is very dynamic and almost screams for some special attention as far as basing is concerned - I've started making a special base for her =)
My rating: 6/6
More photos below:


Były plastiki, potem metale, więc najwyższy czas na coś z finecastu =) W ramach przygotowań do wrześniowego turnieju Warheim Fantasy Skirmish  przedstawiam Wam kolejny nabytek do mojej drużyny Leśnych Elfów z Athel Loren. Przed destrukcją Starego Świata była to Driada Drycha, zaś w związku z nowym modelem Drychy w Age of Sigmar figurka ta to Konarozjawa do armii Sylvaneth
Co prawda kiedyś zrobiłem już konwersję Konarozjawy, ale i tak postanowiłem mieć tę właściwą =)
Figurka jest z finecastu, więc podejrzewałem, że będą z nią pewne problemy, ale o dziwo pozytywnie mnie zaskoczyła =) Zestaw składa się z podstawki i 2 elementów, które nie wymagają jakiejś specjalnej obróbki. Wszystkie elementy świetnie do siebie pasują. Detale są naprawdę świetne i nie znalazłem żadnych uszkodzeń. Figurka jest bardzo dynamiczna i aż prosi się o coś więcej niż tylko prostą podstawkę, a już jestem w trakcie tego dodatkowego działania =)
Moja ocena: 6/6
Więcej zdjęć poniżej: 


Wood Elves Sylvaneth Branchwraith Drycha
Wood Elves Sylvaneth Branchwraith Drycha


If you have something to say about this post, have any idea to expand it, want to share your examples or you just like my blog - please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!
Morpheus "The Fantasy Hammer"
Jeśli masz jakieś uwagi do tego posta, pomysły na jego rozwinięcie, chcesz się podzielić swoimi przykładami, albo po prostu spodobał Ci się mój blog - proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Morpheus "The Fantasy Hammer"


8 comments:

  1. Jeden z moich ulubionych modeli. Czekam na zdjęcia pomalowanej leśnej damy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przed turniejem muszę zdążyć chociaż podstawowe kolory, a potem będę ją kończył =)

      Delete
  2. Nie przepadam za figurkami drewniaków z WH/AoS, jednak w twoim malowaniu zapewne będzie to kolorowa i spektakularna postać :)

    ReplyDelete
  3. Świetna, miałbym gdyby nie fakt, że póki co robię Armię Stormcast Eternals

    ReplyDelete
  4. Rozumiem, że figurka fajna, ale w życiu nie dałbym 6/6 za model, który wymaga aż takich ilości skrobania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja właśnie dałem 6/6, bo przynajmniej przy mojej figurce niemal nie miałem co skrobać =) Już zwykłe plastiki mają 2 razy więcej linii podziału formy do usunięcia niż ja usunąłem nadmiaru finecastu. Ale może miałem szczęście co do tego konkretnego modelu =)

      Delete