The Fantasy Hammer on CMON

23 March 2018

Exhibit: Malifaux Hamelin
Warheim FS: Szczurołap

23 March 2018

Malifaux Hamelin Warheim FS Szczurołap

Warheim Fantasy Skirmish tournament is tomorrow and for this event I painted probably the best fitting Rat-catcher miniature with a dog and lots of rats - Malifaux Hamelin. Here you can find my review of this miniature =)
I won't be taking part in the painting contest, but I hope that this Rat-catcher will encourage you even more to play Warheim FS battles =)
I will highly appreciate all your comments and opinions.
P.S. Painting this miniature was a real speedpainting for me - only 3 evenings and voila =)
More photos below. 


Turniej Warheim Fantasy Skirmish już jutro, a ja z tej okazji pomalowałem wyjątkowo pasującą do tego wydarzenia figurkę Szczurołapa z psem i mnóstwem szczurów - Malifaux Hamelin. Kto nie widział jej recenzji, to zapraszam tutaj =)
W konkursie malarskim na miejscu oczywiście udziału nie wezmę, ale i tak mam nadzieję, że mój Szczurołap jeszcze bardziej zachęci Was do rozegrania potyczek w Warheim FS =)
Wszelkie komentarze i uwagi bardzo mile widziane. 
P.S. Jak na mnie to był to niesamowity speedpainting - tylko 3 wieczory i voila =)
Więcej zdjęć poniżej.



Malifaux Hamelin Warheim FS Szczurołap
 Malifaux Hamelin Warheim FS Szczurołap
 Malifaux Hamelin Warheim FS Szczurołap
 Malifaux Hamelin Warheim FS Szczurołap


If you have something to say about this post, have any idea to expand it, want to share your examples or you just like my blog - please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!
Morpheus "The Fantasy Hammer"
Jeśli masz jakieś uwagi do tego posta, pomysły na jego rozwinięcie, chcesz się podzielić swoimi przykładami, albo po prostu spodobał Ci się mój blog - proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Morpheus "The Fantasy Hammer"


14 comments:

  1. Ciekawy model, a Twoje malowanie bardzo dobre. :)

    Szkoda, że nie zobaczę modelu na żywo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wierz mi, też żałuję. Powodzenia jutro =)

      Delete
  2. No panie, bardzo zacny, palce lizać:)

    ReplyDelete
  3. Rewelacja :) kolorki takie soczyste :)

    ReplyDelete
  4. Śliczny model, fajnie pomalowany no i na podstawkę wszedł. Ale jak się mu tak przyglądam, to widzę wyraźnie jego zażyłość ze szczurami. Czy to nie jeden z tych speców od rozwiązywania problemów, którzy wcześniej sami te problemy powodują?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że trafiłeś w samo sedno, bo przecież nawet jego Bulterier jest taki jakby szczurzy =)

      Delete
  5. Świetnie pomalowane :)Super byłoby zobaczyć na żywo

    ReplyDelete
  6. Ciekawy model, no i świetnie pomalowany.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Też myślałem, że to Amstaf dopóki mnie Żona nie oświeciła, że to Bulterier =)

      Delete
  8. Łowca pełną gębą.Super malowanie ;-)

    ReplyDelete