The Fantasy Hammer on CMON

02 September 2018

Jesień - Figurkowy Karnawał Blogowy #49

02 September 2018


Figurkowy Karnawał Blogowy 49 - Jesień
Zbierzcie się wszyscy, bo za oknami mgliście, a wiatrem niesione lecą złote jesienne liście...
Dzisiejszy post ma charakter szczególny, gdyż przypadła mi przyjemność poprowadzenia wrześniowej #49 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego. 
Dla wciąż nie wtajemniczonych, FKB to inicjatywa rozpoczęta na łamach bloga Wojna w miniaturze przez Inkuba w 2014 r., której celem jest integracja polskojęzycznych blogerów zajmujących się grami bitewnymi oraz mobilizacja środowiska do aktywnego i twórczego blogowania. Listę poprzednich edycji znajdziecie tutaj.
Wakacje już za nami i mimo że lato wciąż w pełni i do tego w tym roku wyjątkowo ciepłe, to już końcem miesiąca nastanie moja ulubiona pora roku. Już teraz warto się do niej przygotować biorąc udział w niniejszej edycji FKB, której motywem przewodnim jest oczywiście:

 

JESIEŃ 

 

Temat jest bardzo szeroki, a możliwości interpretacji naprawdę wiele, ale na wypadek gdyby potrzebne Wam były jakieś "drogowskazy":
  • jesienne, ciepłe kolory i paleta barw, jak w czasie Złotej Polskiej Jesieni,
  • albo może być wręcz przeciwnie - deszczowo, mokro i błotniście,
  • a nawet mgliście, mistycznie i mrocznie,
  • przemierzamy też bajkowy świat pryzmatycznych kolorów,
  • a wszędzie liście, liście i jeszcze raz liście,
  • do tego kasztany, żołędzie, grzyby i dynie,
  • wokół babie lato i wrzosy,
  • wychodzą jeże i latają świetliki,
  • przemakają ubrania, zakładamy płaszcze i nosimy parasole,
  • nastaje jesień życia i obchodzimy zaduszki,
  • gromadzimy zapasy na zimę,
  • rozpalamy ogniska,
  • idziemy do szkoły,
  • a historycznie wybuchają powstania i kończą się kampanie,
  • zaś w Starym Świecie Warhammera to czas warzenia (brauzeit),
  • i Mitterherbst, w którym zmagające się ze sobą siły Immaterium znajdują się w kruchej równowadze.
Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału! Nie zapomniejcie opublikować efektów na Waszych blogach, a odnośników  do wpisów w komentarzach pod tym postem.

25 comments:

  1. Replies
    1. Jestem:
      http://quidamcorvus.blogspot.com/2018/09/figurkowy-karnawa-blogowy-edycja-49.html

      Delete
    2. Super klimat oddałeś i bardzo się cieszę, że tak piękna figurka doczekała się wreszcie malowania =) A strachy na wróble ja też mam do pomalowania, więc nie zawaham się co nieco zasugerować Twoim ich wykonaniem =)

      Delete
    3. Dzięki. :)

      To czekam na Twoją wersję strachów na wróble. :)

      Delete
  2. Wcześniej mnie w FKB nie było znowu, ale teraz będę (chyba).

    ReplyDelete
  3. O, może w końcu dokończę jesienny projekt

    ReplyDelete
  4. Cały wieczór miałem gimnastykę pozostałych mi szarych komórek Ale ale ostatecznie wiem co zrobię na te edycje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Życie zweryfikowało plany ale i tak jestem: http://thedarkoak.blogspot.com/2018/09/mushrooms-ed-fkb-49.html

      Delete
    2. Świetny wkład w jesienny FKB, a sama przeszkadzajka wyszła naprawdę dobrze =)

      Delete
  5. Pierwszy!
    http://gangsofmordheim.blogspot.com/2018/09/fkb-xlix-blood-bowl-we-dryad.html

    ReplyDelete
  6. Jestem!
    https://fantasywminiaturze.blogspot.com/2018/09/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-xlix-jesien.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie to wygląda. Bardzo dobrze wyszedł by również cały stół zrobiony w takim jesiennym klimacie =)

      Delete
  7. Jestem! http://koyoth.blogspot.com/2018/09/figurkowy-karnawa-blogowy-ed-xlxix.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. No Panie, sztandar jak oryginalny, a projekt na pewno będę obserwował =)

      Delete
  8. I spóźniony ja: http://kryptakrolow.blogspot.com/2018/10/deathrattle-skeletons.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie wykonany oddział, a do tego pięknie wybrnąłeś z tematu FKB =) Ode mnie dodam, że szkielety jesienią bardzo pasują - w końcu mamy Mitterherbst =)

      Delete
  9. Chętnych do poprowadzenia październikowego FKB proszę o zostawienie komentarza poniżej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że nie będę musiał ale jeśli do środy nikt się nie zgłosi, to poprowadzę. :(

      Delete