The Fantasy Hammer on CMON

05 April 2013

Project: Daemonic device of Tzeentch.. WiP 9
Projekt: Demoniczne urządzenie Tzeentcha..

05 April 2013

Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch WiP 9
I'm sorry it took me so long to post this "painted" Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch, but it was a really crazy week and I've barely managed to finish painting this Chariot and Chaos Space Marines Rhino for Painting Activation Stage I. I say "painted", because I'm still not quite satisfied with a few things and will have to do some minor "upgrades". =) Przepraszam, że aż tyle czasu zajęło mi wrzucenie zdjęć "pomalowanego" Demonów Chaosu Płonącego Rydwanu Tzeentcha, ale był to naprawdę szalony tydzień i ledwo dałem radę skończyć na czas malowanie Rydwanu i Rhino do Kosmicznych Marines Chaosu, by mogły wziąć udział w Malarskiej Aktywacji Etap I. Napisałem "pomalowanego", gdyż wciąż nie jestem z niego w pełni zadowolony i będę musiał wprowadzić jeszcze kilka małych poprawek. =)
As far as Rhino is concerned, I will show you some pictures later today or tomorrow together with a detailed weathering tutorial. Cheers! Co do Rhino, pokażę Wam kilka zdjęć jeszcze dzisiaj lub jutro wraz ze szczegółowym  poradnikiem robienia zniszczeń. Do następnego!
Click below for more pictures of Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch. Kliknij poniżej, by zobaczyć więcej zdjęć Płonącego Rydwanu Tzeentcha do Demonów Chaosu.

Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch WiP 9 Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch WiP 9
Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch WiP 9 Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch WiP 9

If you like my blog, please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!

No comments:

Post a Comment