The Fantasy Hammer on CMON

23 December 2016

Merry Christmas from TFH!
Wesołych Świąt życzy TFH!

23 December 2016

Christmas Tree

Today I wish you Merry Merry Christmas! May it bring you joy, happiness and love!
I wish you a lot of presents to unbox on the blog! May there be enough time for they assembly and then some amazing paintjob!

P.S. Today I wanted to post some photos of my present from Christmas Miniatures Exchange 2016, but there was a strict instruction on the box to not open it until the First Star appears in the sky. Therefore I will open it according to the instruction below =)

Dzisiaj chciałbym Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia ciepłych, rodzinnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
Byleby pod choinką prezentów mnóstwo było i dużo unboxingów z nich na blogach przybyło! I niech  nie zabraknie czasu na tych modeli składanie i wystrzałowe ich później malowanie!


P.S. Dzisiaj miałem wrzucić zdjęcia mojego prezentu ze  Świątecznej Wymiany Figurkowej 2016, ale dostałem instrukcję, by nie otwierać paczki przed Pierwszą Gwiazdką i mimo że strasznie mnie korci, otworzę ją zgodnie z poniższą instrukcją =)

Świąteczna Wymiana Figurkowa


If you have something to say about this post, have any idea to expand it, want to share your examples or you just like my blog - please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!
Morpheus "The Fantasy Hammer"
Jeśli masz jakieś uwagi do tego posta, pomysły na jego rozwinięcie, chcesz się podzielić swoimi przykładami, albo po prostu spodobał Ci się mój blog - proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Morpheus "The Fantasy Hammer"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 comments: