The Fantasy Hammer on CMON

28 December 2016

Figurkowy Karnawał Blogowy XXVIII - Świąteczna Wymiana Figurkowa 2016 cz. 2
Carnival of Blog's Minis XXVIII - Christmas Miniature Exchange 2016 part 2

28 December 2016

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator

Świąteczna Wymiana Figurkowa 2016
For non polish visitors I hasten to explain that Carnival of Blog's Minis is the initiative of polish miniatures bloggers. The idea is based on monthly challenges on various topics about miniatures etc. This month's theme was Christmas Miniatures Exchange 2016 and today I want to show you the present  I made for Witold from inquisitorpl.blogspot.com =) More photos below.
W ramach XXVIII edycji Figurkowego Karnawału Blogowego, brałem udział w Świątecznej Wymianie Figurkowej 2016 i chciałem Wam dzisiaj zaprezentować prezent ode mnie dla Witolda prowadzącego bloga inquisitorpl.blogspot.com =)  Więcej zdjęć w rozwinięciu posta.


I spent a lot of time thinking of choosing the right miniature. While going through all models I have I found a Stormcast Eternals Liberator miniature that was sold with the magazine promoting Age of Sigmar. One brief look and I knew that the Santa Claus idea has been born =)
To make a crosier I used a Night Goblins curved weapon (after all they are Santa's helpers =) and I sculpted the Santas's bulgy bag and hat using Green Stuff.
The Liberator's armour was perfect to represent the Santa's red and white suit. I also thought about giving him a beard, but it would probably be too much =)
I painted the whole miniature with warm colours - you can clearly see it on the Non Metallic Metal gold I recently use. This NMM is more "shiny" in reality, but I just couldn't capture it on the photograph.
In the beginning I wanted to give him glowing eyes, but the concept of gems in those mask eye sockets was definitely more appealing =) To finish the miniature I coated it with Citadel texture Valhallan Blizzard.
I wanted him to not to be just another miniature put in the cabinet/locker after the present has been opened. I managed to find a perfect bell-glass with a ribbon to hang it on the Christmas Tree or on a hook =)
I hope that my present gave as much joy as I had while converting and painting this miniature! It was hard to part with Santa but giving presents makes you really happy =)
I want to thank everyone that took part in Christmas Miniature Exchange 2016 (especially to Peter from Dziennik Groana blog for giving me the amazing Banshee - Groaning Spirit!) and I really encourage other bloggers to participate in the Exchange in 2017!
More photos below.










Przygotowując prezent długo myślałem nad wyborem odpowiedniej figurki. W końcu, przeglądając posiadane przeze mnie modele, wpadłem na figurkę Liberatora do armii Stormcast Eternals dołączoną do gazetki promującej Age of Sigmar. Krótkie spojrzenie i już wiedziałem - właśnie narodził się pomysł na Mikołaja =)
Do zrobienia "pastorału" musiałem przerobić młot bojowy, wykorzystując zakrzywioną broń Nocnych Goblinów (w końcu to pomocnicy Mikołaja =), natomiast pękaty worek i czapkę z pomponem Świętego Mikołaja ulepiłem z Green Stuffu.
Pancerz Liberatora idealnie nadawał się, jako czerwony "strój" Mikołaja "obszyty" białym "misiem". Myślałem jeszcze nad dorobieniem mu brody, ale uznałem, że to byłaby już lekka przesada =)
Całą figurkę pomalowałem ciepłymi kolorami, co najlepiej widać na stosowanym ostatnio przeze mnie złocie Non Metallic Metal. Na figurce NMM w rzeczywistości jest bardziej "błyszczący", ale jakoś nie mogłem tego lepiej oddać na zdjęciach.
Wahałem się, czy aby nie pomalować mu błyszczących oczu, ale pomysł z kamieniami w otworach na oczy maski, jakoś bardziej przypadł mi do gustu =) Całości dopełnił śnieg w postaci Citadel texture Valhallan Blizzard.
Od początku zależało mi również na tym, by nie była to tylko kolejna figurka do postawienia w gablocie/szafie po otwarciu prezentu. Udało mi się znaleźć idealnie dopasowany wielkościowo "klosz" ze wstążką do wieszania, więc jeśli tylko Witold miał ochotę, mógł Mikołaja powiesić na choince lub na jakimś haczyku =)
Mam nadzieję, że mój prezent sprawił tyle radości ile ja miałem z konwertowania i malowania tej figurki! Ciężko było się z nią rozstać, ale obdarowywanie innych daje naprawdę mnóstwo radości =)
Dziękuję wszystkim biorącym udział w Świątecznej Wymianie Figurkowej 2016 (szczególnie Piotrowi z bloga
Dziennik Groana, od którego dostałem niesamowitą Banshee - Groaning Spirit!) i zachęcam blogowiczów do wzięcia udziału w Wymianie w przyszłym roku!
Więcej zdjęć poniżej.

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator

Age of Santa Stormcast Eternals Liberator


If you have something to say about this post, have any idea to expand it, want to share your examples or you just like my blog - please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!
Morpheus "The Fantasy Hammer"
Jeśli masz jakieś uwagi do tego posta, pomysły na jego rozwinięcie, chcesz się podzielić swoimi przykładami, albo po prostu spodobał Ci się mój blog - proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!
Morpheus "The Fantasy Hammer"


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 comments:

  1. Doskonały pomysł. Klimatyczne ubarwienie. Przepiękna robota ... i doskonały pomysł :)

    ReplyDelete
  2. Oj tak, wszyscy biorący udział w tym wydarzeniu odwalili kawał solidnej roboty, pomysł z kloszem/bombką przypadł mi mimo wszystko najbardziej do gustu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faktycznie poziom ŚWF bardzo wysoki i aż się boję co będzie w przyszłym roku =D Niby taka niewielka rzecz z tym kloszem, ale mam nadzieję, że faktycznie sprawiła dużo radości =)

      Delete