The Fantasy Hammer on CMON

10 December 2016

Review & Unboxing: Ravens basing kit from HQResin

10 December 2016

Ravens basing kit from HQresin

I saw this Ravens basing kit from HQResin on Hussar 2016 and quickly bought it.
Ravens basing kit contains 6 resin Ravens in 3 different designs.
Ravens are packed in a plastic pouch and put in small sprues. Fortunately they were not damaged. However there are a few not too visible imperfections.
Ravens have a realy stunning and detailed sculpture. They will be perfect for conversions and additions to 28mm+ scale miniatures and scenery.
I plan to use them for my Athel Loren Wood Elves squad in Warheim Fantay Skirmish.
My rating 6/6 =)




Podczas Hussara 2016 zestaw Ravens basing kit od HQResin zdecydowanie przykuł moją uwagę i po prostu musiałem go kupić.
Ravens basing kit to zestaw zawierający 6 Kruków odlanych z żywicy w 3 różnych wzorach 
Kruki  zapakowane są w woreczek strunowy i przyczepione do mini wyprasek. Nie zauważyłem żadnych zniszczeń. Sam zestaw nie obył się jednak bez kilku mało zauważalnych ubytków.
Kruki mają naprawdę doskonałą i bardzo szczegółową rzeźbę. Sprawdzą się zatem znakomicie do konwersji i waloryzacji figurek i scenerii w skali 28mm+. 
Planuję wykorzystać je w mojej drużynie Leśnych Elfów z Athel Loren do Warheim Fantasy Skirmish.
Moja ocena 6/6=)

6 comments:

  1. Są genialne! Z zaciekawieniem zobaczę co z nich dalej zrobisz. Złapię inspirację dla swoich Leśnych Elfów, które nadchodzą..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomysł na nie mam dość nietypowy, a chcąc nie chcąc muszę się wyrobić przed turniejem WFS w styczniu =) Czekam na Twoje Welfy =)

      Delete
  2. Wyglądają ciekawie. Całkiem dobre dodatki do figurek lub podstawek tematycznych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coraz lepsze żywiczne odlewy są dostępne =)

      Delete
  3. Małe ale ładne i co najważniejsze bez pęcherzy oraz nadlewek. Dobra zdobycz.

    ReplyDelete