The Fantasy Hammer on CMON

31 May 2015

Figurkowy Karnawał Blogowy IX - Kontrast
Carnival of Blog's Minis IX - Contrast

31 May 2015
Cherry Blossom Land - tree dioramaFigurkowy Karnawał Blogowy - kontrast


My Cherry Blossom Tree diorama blossomed =) Now it's only waiting for the Happiest Plasticine Samurai..


Moja diorama z Drzewem Kwitnącej Wiśni zakwitła =) Teraz czeka tylko na Najszczęśliwszego Plastelinowego Samuraja..

Trwa majowa edycja Figurkowego Karnawału Blogowego, gospodarzem której jest koyoth, z bloga shadow grey, zaś motywem przewodnim KONTRAST. Najwyższy zatem czas dołączyć do karnawału, gdyż idea tegoż jest po prostu genialna =) 

For non polish visitors I hasten to explain that "Carnival of Blog's Minis" is an initiative of polish miniatures bloggers. The idea is based on a monthly challenges on various topics about miniatures etc. This month's theme is Contrast.

Pomysł na stworzenie dioramy w kraju kwitnącej wiśni miałem od samego początku malowania Samuraja, ale dopiero IX edycja FKB natchnęła mnie do działania. Koncepcji miałem bez liku i trochę obawiałem się czy faktycznie uda mi się zrobić drzewko kwitnącej wiśni. Dla uzyskania kontrastu, poza naturalnie narzucającą się kontrastującą kolorystyką, chciałem przede wszystkim połączyć dwa światy - twory ludzkiej ręki i piękno natury. Zrobioną przez człowieka wybrukowaną drogę przeciwstawiłem potężnemu drzewu. Dodatkowo, chciałem by to drzewo wiśni w pełnym rozkwicie ukazane było jako trwalsze i mocniejsze od niszczejącego dzieła człowieka. Chciałem ponadto zrobić dioramę, która będzie po prostu najzwyczajniej w świecie wzbudzała pozytywne emocje. Czy mi się udało - ocenę pozostawiam Wam =) Do zobaczenia w kolejnej edycji!

No comments:

Post a Comment