The Fantasy Hammer on CMON

25 February 2013

Exhibit: Angel of Death.. (360 SPIN)
Anioł Śmierci..

25 February 2013

Space Marines Ultramarines Force Commander Space Marines Ultramarines Force Commander
Congratulations to Romero for guessing which army was the Lava Base made for! =) Space Marines look really great when standing on lava bases and I couldn't resist to paint my Force Commander (he was standing on my shelf since Horus Heresy) for Bananalicious contest (it would be boring if all my entries included only Fantasy miniatures).

Gratulacje dla Romero za odgadnięcie do jakiej armii będzie użyta podstawka z płonącą lawą. =) Kosmiczni Marines wyglądają naprawdę świetnie na podstawkach z lawą, a ja nie mogłem się powstrzymać od pomalowania mojego Dowódcy (stał na półce od czasu Herezji Horusa) do konkursu Bananalicious (byłoby nudno, gdyby wszystkie wystawione przeze mnie figurki były ze świata Fantasy).

This is my first try at Warhammer 40k, so the Ultramarines were a natural pick. I know that Dark Angels are the ones in favor now, but I had no proper hood for the Force Commander =)

To moje pierwsze podejście do Warhammera 40k, więc Ultramarines byli naturalnym wyborem. Wiem, że teraz to Mroczne Anioły są na czasie, ale nie posiadam obecnie odpowiedniego kaptura dla mojego Dowódcy =)

He is still not quite finished, so be ready for an update sometime soon.

Figurka wciąż nie jest skończona, stąd przygotujcie się na aktualizację za jakiś czas.

Click below for another 360° spin photo.

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne.


Space Marines Ultramarines Force Commander 

In the following days, I will show you the rest of the miniatures I've entered Bananalicious contest with. Cheers!

W nastęnych dniach pokażę Wam pozostałem figurki, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Do następnego!
 
If you like my blog, please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!

No comments:

Post a Comment