The Fantasy Hammer on CMON

07 March 2013

Project: Entities of the Warp.. WiP 1
Projekt: Pomioty Spaczni..

07 March 2013
Chaos Daemons Burning Chariot of Tzeentch WiP1 It's time to present my new project I have mentioned before - Chaos Daemons. With their new release and extremely chaotic rules, it wasn't long before I bought my first model - The Burning Chariot of Tzeentch =)

Czas pokazać mój nowy projekt, o którym wcześniej wspominałem - Demony Chaosu. Wraz z ich reedycją i bardzo chaotycznymi zasadami, nie trzeba było długo czekać, bym kupił swój pierwszy model - Płonący Rydwan Tzeentcha =) 

I will try to post my work in progress every day. Cheers!

Postaram się codziennie wrzucać na bloga efekty mojej pracy. Do następnego!
 
If you like my blog, please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!

No comments:

Post a Comment