The Fantasy Hammer on CMON

05 March 2013

Exhibit: Gladys Ca'Daith.. alone.. (360 SPIN)

05 March 2013
Wood Elves Spellweaver Wood Elves Spellweaver
Today I present you the last photos of my Bananalicious contest entries. The Wood Elves Spellweaver was converted from Lurien Ghost from Reaper Miniatures and Dryads bits and is a part of Diorama you can find here, but can also be used as an individual miniature.

Przedstawiam Wam dzisiaj ostatnie zdjęcia figurek, które wystawiłem do konkursu Bananalicious. Spellweaver Leśnych Elfów została konwertowana z Lurien Ghost firmy Reaper Miniatures oraz bitsów Driad i jest częścią Dioramy, którą możecie znaleźć tutaj, jednocześnie nadaje się do wykorzystania, jako pojedyncza figurka. 

Today I'm going to start a new big project, that not only requires a lot of time to finish and great self-denial, but is also rather expensive (at least for me). I hope I will manage to produce some great looking miniatures and to finish the project in time. I will reveal everything in the next post. =)

Rozpoczynam właśnie nowy projekt, który nie dość że wymaga poświęcenia mu wiele czasu i wielkiego samozaparcia, to jeszcze jest dość drogi (przynajmniej dla mnie). Mam nadzieję, że uda mi się pomalować wiele świetnych figurek i ukończyć projekt na czas. Wszystko ujawnię w następnym poście. =) 

Click below for another 360° spin photo.

Kliknij poniżej, by zobaczyć kolejne 360 stopniowe zdjęcie rotacyjne.


Wood Elves Spellweaver 
In the following days, I will show you my new project. Cheers!

W następnych dniach pokażę Wam mój nowy projekt. Do następnego!
 
If you like my blog, please comment, like and share it with your friends. I really appreciate it!

Jeśli spodobał Ci się mój blog, proszę zostaw swój komentarz, polub i podziel się nim ze swymi znajomymi. Jestem Wam wdzięczny za wszelkie wsparcie!

No comments:

Post a Comment